WYSYŁKA, ZWROTY, WYMIANA
KOSZTY WYSYŁKI
WYMIANA TOWARU
- Zapakuj ponownie towar, dołącz wypełniony formularz (do pobrania tutaj) oraz paragon/fakturę VAT.
- Poinformuj nas o planowanej wymianie na sklep@dogcessories.pl
- Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 72-200 Nowogard.
ZWROT TOWARU
- Zapakuj ponownie towar
- Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru, który można pobrać tutaj oraz paragon.
- Powiadom nas o nadchodzącej przesyłce na adres sklep@dogcessories.pl.
- Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 72-200 Nowogard
REKLAMACJE TOWARÓW WADLIWYCH
- Ponownie zapakuj reklamowany produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj) oraz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
- Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 2-200 Nowogard. Uwaga: nie odbieramy przesyłek za pobraniem!
- Poinformuj nas o przesyłce poprzez wiadomość e-mail na sklep@dogcessories.pl
- Każda reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni. Wszelkie informacje dotyczące gwarancji oraz procedury reklamacyjnej znajdują się w Regulaminie Sklepu Dogcessories.
- Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i indywidualnie ustalamy zakres działania.
GWARANCJA PRODUCENTA
Reklamacje dotyczące gwarancji producenta można zgłaszać poprzez podany wyżej poprawnie wypełniony Formularz.
Należy wypełnić w tym celu formularz reklamacyjny zamieszczony powyżej. W przeciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji obsługa sklepu skontaktuje się w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
UWAGA: Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysyłanych za pobraniem. Wszelkie sposoby / koszty dostarczenia produktów reklamowanych należy wcześniej ustalić z obsługą Sklepu!
