WYSYŁKA,  ZWROTY, WYMIANA

KOSZTY WYSYŁKI

WYSYŁKA KRAJOWA

Kurier DPD/InPost (przedpłata) – 14.00zł

Kurier DPD/InPost (pobranie) – 19.00zł

Paczka Pocztowa Priorytetowa – 10.00zł

Zamówienie od 99zł – darmowa dostawa

WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Uwaga – za granicę nie wysyłamy za pobraniem!
Poniższe ceny są ustalane przez poszczególnych dostarczycieli. 

Kurierzy:

Irlandia – UPS: 90zł, GLS: 100zł, DPD 100zł.
Niemcy – UPS: 70zł, GLS: 50zł, DPD 60zł.
Hiszpania – UPS: 85zł, GLS: 80zł, DPD 100zł.
Włochy – UPS: 85zł, GLS: 65zł, DPD 105zł.
Wielka Brytania – UPS: 85zł, GLS: 60zł, DPD 70zł.
Szwecja – UPS: 85zł, GLS: 90zł, DPD 115zł.
Holandia – UPS: 80zł, GLS: 50zł, DPD 75zł.

Poczta Polska:

Albania, Austria, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Dania z Grenlandią i Wyspami Owczymi, Estonia, Francja z Kostaryką oraz z Andorą i Maroko, Gibraltar, Grecja, Hiszpania z Majorką i Wyspami Kanaryjskimi, Kosowo, Holandia, Irlandia, Islandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Mołdawia, Rumunia, Serbia,
Słowenia, Szwecja, Turcja, Ukraina, Watykan – 62zł

Belgia, Białoruś, Finlandia, Norwegia, Portugalia z Azorami i Maderą, Rosja, Szwajcaria z Liechtensteinem, Węgry, Wielka Brytania, Irlandia Płn. bez terytoriów zamorskich, Włochy z Republiką San Marino) – 62zł

Czechy, Słowacja – 35zł

Niemcy – 58zł

Czarnogóra, Ameryka Północna, Afryka – 63zł

Ameryka Południowa, Środkowa i Azja –65zł

Australia i Oceania – 67zł

WYMIANA TOWARU

Zawsze zgadzamy się na wymianę pod warunkiem, że nie upłynęło 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie naszej przesyłki. Ponadto wymieniamy jedynie produkty ze standardowej oferty – produkty spersonalizowane nie podlegają wymianie ani zwrotowi. Wymieniany produkt w żadnym wypadku nie może też posiadać żadnych śladów użytkowania – łatwo możemy to sprawdzić!
Procedura wymiany:
  1. Zapakuj ponownie towar, dołącz wypełniony formularz (do pobrania tutaj) oraz paragon/fakturę VAT.
  2. Poinformuj nas o planowanej wymianie na sklep@dogcessories.pl
  3. Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 72-200 Nowogard.
W ciągu 7 dni od otrzymania zwracanego towaru, nowy zostanie przez nas wysłany Kurierem DPD za pobraniem. Pobranie będzie uwzględniało różnice w cenie wymienianych produktów + stałą opłatę za kuriera – 19zł.

ZWROT TOWARU

Do potencjalnego zwrotu kwalifikują się produkty ze standardowej oferty – nie przyjmujemy zwrotów towarów spersonalizowanych.Na decyzję o zwrocie towaru masz 14 dni od odebrania paczki. Zwracany produkt nie może posiadać śladów użytkowania!
Procedura zwrotu:
  1. Zapakuj ponownie towar
  2. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru, który można pobrać tutaj oraz paragon.
  3. Powiadom nas o nadchodzącej przesyłce na adres sklep@dogcessories.pl.
  4. Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 72-200 Nowogard
W ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru, przelejemy koszt zamówienia na wskazane konto. WAŻNE: Każdy zwrot pieniędzy za rezygnację z towaru będzie pomniejszany o koszt wysyłki (15zł), nawet jeśli towar przekroczył próg darmowej dostawy!

REKLAMACJE TOWARÓW WADLIWYCH

Uwaga: Wciąż udoskonalamy nasze produkty i może się zdarzyć, że produkt który utrzymasz będzie się odrobinę różnił od tego, który widziałeś na zdjęciu. Radzimy zatem każde zastrzeżenie odnośnie potencjalnej wady wpierw z nami skonsultować – wada może okazać się wyłącznie zaletą 😉

Procedura reklamacji:
  1. Ponownie zapakuj reklamowany produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj) oraz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
  2. Wyślij przesyłkę na adres: DOGCESSORIES, ul. Wojska Polskiego 3/09, 2-200 Nowogard. Uwaga: nie odbieramy przesyłek za pobraniem!
  3. Poinformuj nas o przesyłce poprzez wiadomość e-mail na sklep@dogcessories.pl
  4. Każda reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni. Wszelkie informacje dotyczące gwarancji oraz procedury reklamacyjnej znajdują się w Regulaminie Sklepu Dogcessories.
  5. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i indywidualnie ustalamy zakres działania.

Uwaga: Gwarancja producenta na nasze produkty to 3 LATA. W przypadku smyczy IDEALEASH jest ona określana szczególnie precyzyjnie:
– reklamacja produktu przegryzionego jest rozpatrywana jedynie gdy uszkodzony jest odcinek pokryty osłoną/amortyzatorem.
Nie odpowiadamy za sytuację, gdy:

  • pies w chwili nieuwagi właściciela złapie w szczęki nieosłoniętą linę i ją uszkodzi.  Taka sytuacja może spotkać każde akcesorium zostawione psu bez nadzoru, taka natura naszych czworonogów!
  • Klient przez przypadek lub świadomie nieostrożnie chwyci za sprężynę będącą podstawą działania amortyzatora i ją uszkodzi. 

GWARANCJA PRODUCENTA

Reklamacje dotyczące gwarancji producenta można zgłaszać poprzez podany wyżej poprawnie wypełniony Formularz.

Należy wypełnić w tym celu formularz reklamacyjny zamieszczony powyżej. W przeciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji obsługa sklepu skontaktuje się w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

UWAGA: Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysyłanych za pobraniem. Wszelkie sposoby / koszty dostarczenia produktów reklamowanych należy wcześniej ustalić z obsługą Sklepu!

Pies podróżnik w walizce